שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לד"ר הלפרין אובחנה אצלי שלבקת חוגרת רק לאחר 5 ימים מרגע התפרצות הפריחה. הרופאה החליטה לתת לי טבליות זובירקס למרות שהן יעילות רק אם ניתנות עד 72 שעות מרגע הופעתה. שאלתי היא האם נטילת התרופה מיותרת בשלב מאוחר שכזה? שאלה נוספת היא האם יש איזושהי השפעה לעובדה שאני סובלת מגיל ילדות (כיום בת 26) מאטופיק דרמטיטיס? תודב רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדי, 1. סביר שיעילותה של התרופה שאת נוטלת מעטה בשלב זה (היום החמישי) של המחלה. 2. אינני מכיר קשר בינה לבין ATOPIC DERMATITIS. הרבה בריאות אפי