שאלה בקשר לזיהום
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר הלפרין. לפני כשלושה ימים הרגשתי חולשה בגופי , חום - 37.2 , ושלשולים מבוקרים. אתמול בלילה התעוררתי עם תחושת בחילה ואף הקאתי ושילשלתי . אני חולה crohn אך כל הסממנים הללו לא גרמו לי להבין כי אלו תסמיני המחלה ( לא התלוו כאבי בטן) . אתמול הלכתי לבית חולים רמב"ם בחיפה ועברתי בדיקות. הגעתי לשם כאשר אני מיובש (לא שתיתי ממש יום לפני כי הקאתי כל מה ששתיתי) . חיברו אותי לנוזלים וערכו לי בדיקות דם. בבדיקות הכל היה בסדר חוץ מזה שהכדוריות הלבנות מראות כי יש לי זיהום כלשהו. כיום אני שותה ואוכל , להקיא אני לא מקיא , אך שלשולים עדיין יש... האם יש לך כיוון מה זה יכול להיות ? (לא נתנו לי תרופה כנגד השלשולים בטענה שזה יעבור לי לבד). בברכה , טל
שלום טל, למרות העדר כאבי הבטן עדיין ייתכן שמדובר בהתפרצות של מחלתך הבסיסית (CHRON'S). במקביל, כדאי לשלול "קלקול קיבה" (דהיינו זיהום חיידקי של מערכת העיכול), למשל ע"י ביצוע תרבית צואה. הרבה בריאות אפי