תוצאות בדיקת ה Toxoplasmosis
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הנני בהריון בשבוע 11. ביצעתי בדיקת דם בשבוע 7 והתוצאות Toxoplasmosis הן כדלהלן: IU/ML 6.2- Toxoplasmosis IgG (תוצאה קודמת מלפני 7 חודשים היתה שלילי) Toxoplasmosis IgM - NEGATIVE Toxo. IgG Avidity (Index) - 0.57 Toxo Sabin-Feld. dye test - 16 IU אודה לעזרתך בפיענוח התשובה תודה
שלום חנה, חסר לי מידע רלוונטי (כגון מדוע ביצעת את הבדיקות הללו כבר פעמיים במהלך הריונך הנוכחי, ומהם ערכי היחוס של הבדיקות השונות הללו במעבדה בה הן בוצעו), ולכן אני ממליץ לך לפנות ישירות לרופא/ת המשפחה שלך ו/או למעבדה זו כדי לקבל הסבר על משמעות התוצאות שצרפת. הרבה בריאות אפי
ד"ר שלום, זוהי הבדיקה הראשונה שעשיתי במהלך הריון זה (בהריוני הקודם שהסתיים בהפלה התשובה היתה שלילית. כל התשובות התקבלו מהבדיקה שנעשתה בשבוע 7 וכיום הנני כבר בשבוע 11. תודה חנה
שלום חנה, עדיין לא ברור לי מה היתה הסיבה לביצוע הבדיקות, האם הבדיקה - למשל זאת של ה- IgG- בוצעה באותה מעבדה בה בוצעה הבדיקה הקודמת (לפני 7 חודשים) שדווחה כשלילית, והאם הן בוצעו באותה טכניקה, ובעיקר- מהם 'ערכי היחוס' של הבדיקות במעבדה בה ביצעת אותן לפני כחודש. הרבה בריאות אפי