פטרת על הלשון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבועיים נטלתי אנטיביוטיקה לכאבי גרון חזקים ובדיעבד היה זה וירוס. לאחר נטילת האנטיביוטיקה, חשתי אי נעימות על על הלשון ונמצאה פטריה שהתפתחה לה. הדבר גורם לאי נעימות , קושי רב בדיבור ואי יכולת לאכול. פניתי לרופא אשר המליץ על "דאקטרין אורל ג'ל". אני נוטלת אותה מזה כ3 ימים ואין שום שיפור . האם ישנה תרופה חזקה יותר עבור הפטרת המטרידה? האם יש פיתרון נוסף ,אשר יכול להסייע ולהקל על אי הנוחות? תודה על תשובתך.
שלום דניאלה, בהנחה שהפסקת כבר את השימוש באנטיביוטיקה, את יכולה לנסות תרופה בשם FLUCONAZOLE (מנה חד פעמית של 200 מ"ג). הרבה בריאות אפי