Eosinophils
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקות הדם שעשיתי התקבלו התוצאות הבאות: eosinophils 49.7 הבדיקה נעשתה 3 פעמים כדי לשלול טעות מעבדה neutrophils 22.2 lymphocytes 20.9 RDW 16 על מה מעידות התוצאות? השינוי שאני מרגישה בשבועות האחרונים הוא עייפות וחולשה חזקה ברגליים. מה המשמעות של התוצאות? ואיך להמשיך מכאן?
שלום רות, לאאוזינופליה יש סיבות אפשריות רבות, שרק חלקן זיהומיות (למשל זיהום בטפילים מסוימים שנרכשים בעיקר בארצות ה"עולם השלישי"), ואני ממליץ לך להמשיך ברור ע"י רופא/ת המשפחה שלך או רופא/ה פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי