פטריות ברגליים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 יש לי פטריה בבוהן מאוד עמוקה - הציפורן נהיתה קטנה מאוד והעור נפוח מסביב. לקחתי בהמלצת הרופא כדורי "ספורנוקס" במשך 3 מחזורים - זה לא עזר הפיטריה שוב חזרה - עכשיו אחרי 5 חודשים הציפורן לידה נידבקה לי - אני עכשיו באמצע טיפול שני של ספורנוקס ויש שיפור משמעותי בציפורן "ליד", אבל בבוהן אין שינוי בכלל - עשיתי סימן והיא כלל לא זזה. אני אמורה להתחיל את החבילה השלישית בעוד שבוע. האם יש לך המלצה מה לעשות עם הבוהן - היא הרי תדביק לי שוב את הציפורניים.
שלום רינת, אני מציע לך לפנות בשאלה זו ל'פודיאטר/ית' ('רופא רגליים'), כשאחת האופציות שיהיה עליך לשקול היא עקירת הציפורן הנגועה. הרבה בריאות אפי
שלום ד"ר הלפרין אפריים אני לא מוצאת את הפורום ל"פודיאטר/ית" - רופא רגליים דרך אגב עברתי עקירתי ציפורן לפני שנה - וזה לא עזר . תודה וחג שמח