חרד
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נא עזרתך אני מרגיש כבר שבועיים כאב קל באזור בית השחי כשאני ממשש לא נראה לי שאני מרגיש נפיחות שם. האם יתכן שמדובר שהתנפחות של בלוטות הלימפה למרות שבמישוש אני לא מרגיש משהו בולט? האם יכול להיות שזה סימפטום של לחץ וחרדה בהם אני מצוי בחודש האחרון? אם אין לי סיפומים אחרים חוץ מזה מה זה יכול להיות? האם זה יכול להיות אידס?
שלום שם בדוי, זה לא נשמע לי כמו ביטוי של 'מחלת האיידס', ואני ממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ת משפחה. הרבה בריאות אפי