גרנולומות?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 40 . לפני 3 חודשים דלקת ראות. למרות הטיפול עדיין שיעול וכיח. היום ב ct הכל תקין מבחינת הדלקת ראות אבל כ 4 ממצאים כניראה גרנולומות קטנטנות(מילימטרים) על פני הריאה. מה המשמעות?
שלום ויויאן, "גרנלומות" הוא ביטוי פתולוגי (או במקרה שלך רנטגני) הכולל מגוון של מחלות, שרק חלקן זיהומיות. מבחינה זיהומית, לאור התאור שמסרת לי לעיל, הייתי מחפש משהו כמו שחפת (ואם את עולה מארצות אחרות- גם מיקרואורגניזמים אחרים כגון 'פטריות'), אך בכל מקרה אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ת ראות. הרבה בריאות אפי
אבי עבר אולטרסאונד ונמצאו לו גרנולומות בכבד. מה הכוונה? כתוב שם הסתיידות דיפוזית בכבד בגודל עד 0.6 ס"מ. ובסיכום כתוב גרנולומות בכבד. אודה לכם מאוד אם תוכלו להסביר לי למה הכוונה