שאלה לרופא בקשר להדבקה באיידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עובד במסעדה אחד הטבחים חתך את ידו עם סכין שף גדולה... 12 שעות אח"כ אני נחתכתי עם אותה סכין מה הסיכוי שאם נשארו שם שאריות של דם להידבק ככה באיידס? ועוד שאלה בבקשה עם אותו סכין 12 שעות אחרי שהטבח נחתך ממנה חתכתי משהו וניתז לי משהו לעין אם היו שם שאריות של דם מה הסיכוי להידבק ככה עם ניתז גם שאריות דם מהסכין לעין? שוב אני רוצה לציין שעברו 12 שעות בין השימוש שלי בסכין לבין המקרה שבו נחתך הטבח... רציתי לדעת מה הסיכוי להידבק בשני המקרים? וגם האם 12 שעות יכול לשרוד נגיף איידס על סכין?
האם את ההיית עושה בדיקה בעקבות מקרה זה? מקרה כזה היה מדאיג אותך? אני נשוי ובעל משפחה מה ההית עושה במקומי?
שלום רוני, אני לא יודע מה הייתי עושה לו הייתי נקלע למצב דומה. אני מניח שזה היה תלוי בגורמי הסיכון שיש לטבח (שנחתך ראשון) להיות נגוע ב- HIV. הרבה בריאות אפי