שמעתי שהישראלים אמורים להגיע לתל השומר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמעתי שהישראלים מספינת הקורונה יגיעו לבית חולים תל השומר מחר , מה הסיכוי שמישהו בריא שנימצא בתל השומר ידבק מהקורונה בגלל זה? תודה.
היית פעם בתל השומר? זה בי"ח ענק עם כמה מבנים... לא בניין אחד. הם יגיעו למחלקה יעודית ישר משדה התעופה. הסיכוי שתתידבק מהם נמוך. יותר מפחיד כל אלו שחזרו מתילאנד ולא היו בסגר או לא שומרים על הסגר ביתי. אגב החזירו כבר 1500 תושבי מישראל מסין מהשגרירויות.. נראה לי שכבר מותר להם להסתובב ולא ברור איך הגיעו משדה תעופה לבית במונית?
שלום, שאלה נהדרת שאני ממליץ לך להפנות ישירות לדובר משרד הבריאות, ואם/עם קבלת התשובה לעדכן גם את משתתפי הפורום הזה. הרבה בריאות אפי