שלבקת חוגרת המשך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בהמשך להתכתבות איתך על שלבקת חוגרת ללא שלפוחיות להזכירך בשנה שעברה היתה לי שלבקת על שלפוחיות השנה רק כאבים נועזים באותו קום ללא שלפוחיות כפי שסיפרתי עשיתי את כל הבדיקות כולל מיפוי עצם לפי בקשת ניאורולוגית הכל תקין הכאבים משיכים קיבלתי טיפול במורפין כח כל הכדורים שקיבלתי לא הועילו הופנתי לאלטרנטיבי הוצע לי דיקור סיני האם לדעתך זנ יעזור וכמה זמן כאב של שלבקת יכול להמשך אגב גם עם הורפין עדין יש כאב פחות אומנם אבל זה לא שיטה להתמכר אני מקבל המינון נמוך לתשובתך אודה מיקי
שלום מיקי, אם מדובר בשלבקת ללא שלפוחיות (הידועה גם בשם herpes zoster sine herpete) אני חושש שאין לי מספיק ידע כדי לענות על שאלותיך, וממליץ לך לפנות בנושא זה לרופא/ה נוירולוגית. הרבה בריאות אפי