Q FIVER
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' הלפרין שלום רב. אימי בת 50 ועברה לפני מס' חודשים ניתוח שני מזה 10 שנים של החלפת מסתמים. ביציאתה מהניתוח היא לא הרגישה טוב עד שהובן כי היא חולה ב Q FIVER . אני מבין כי מחלה זו אינה נפוצה בארץ ואינני יודע למי לפנות על מנת לקבל תשובות לשאלותינו הרבות ולהבין מהי בכלל מחלה זו. אשמח מאוד אם תוכל לתת לנו כתובת לשאלות או איזה דר' בקיא במחלה זו הכי הרבה כי באמת התיאשנו לחפש מבינים בעניין...תודה רבה
שלום יניב, לא מדובר במחלה כל כך נדירה בארץ, וכל 'זיהומולוג/ית' מכיר/ה הייטב מחלה זו (לרבות סיבוכיה שמתבטאים בדלקת של מסתמי לב), ואני ממליץ לך לפנות ליחידה למחלות זיהומיות בבית החולים הסמוך למקום מגורייך. בינתיים תוכל לקרוא מאמר על כך באתר http://www.ima.org.il/harefuah/inpage.asp?show=article&nJournalID=68&catID=211&artID=817 הרבה בריאות אפי