ילדה בת 3 מצב קריטי....דחוף ביותר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנה הופיעו לילדונת סימני שיתוק בגפיים תחתונות.בבדיקות וצילומים שנערכו לה לא התגלו ממצאים ממשיים.הרופאים חשדו שבדובר:,גי'ן ברי. חלפה שנה הילדה החלימה ולפני יומיים שוב חזר שיתוק,הראיות כמעט שאינן מתפקדות והיא מאושפזת בטיפול נמרץ.לרופאים אין קצה חוט. בבדיקות אין עדות למחלת הגין ברי.המשפחה אובדת עצות וממוטטת.מה זה יכול להיות???אולי סוג של פוליו?!?! אנא תשובתך. (האם ישנה מחלה זיהומית שיש לה השלכות כמו הסימפטומים הללו???
שלום מילי, הפרטים שצרפת אינם מספיקים לי לאבחן את בעיתה של הילדה, ואני מציע להוריה להתיעץ בנושא גם עם זיהומולוג/ית ילדים וגם עם נוירולוג/ית ילדים העובדים בבית החולים בו היא מאושפזת. הרבה בריאות אפי