שאלה בקשר לאיידס , האם אפשר להידבק בדרך הזאת?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עם ניפצעתי וירד לי דם (הרבה דם) וביקשתי מאיש מסויים תחבושת , והוא החזיק את התחבושת הזאת ביד שלו והוא נתן לי את התחבושת הזאת ו5 שניות אחרי שהוא נתן לי את התחבושת הזאת שמתי אותה מעל הפצע שלי בזמן שירד לי הרבה דם ולחצתי עם התחבושת חזק , יש אפשרות להידבק באיידס בדרך הזאת (בהנחה שלאיש הזה יש איידס והיה לו פצע פתוח עם דם באצבע שלו מתי שהוא הביא לי את התחבושת הזאת ויצא טיפה דם שלו בתחבושת הזאת)? ועם לא ניתן להידבק באיידס בדרך הזאת אז מה הסיבה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכאל, הדבקה בנגיפי 'איידס' במהלך האירוע המתואר בשאלתך נחשבת כבלתי סבירה. הרבה בריאות אפי