הידבקות באיידס HIV בשירותים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השבוע השתמשתי בשירותים הציבוריים בתל אביב. במהלך השימוש נרטבתי מנתז מים בפי הטבעת. השאלה שלי היא האם יש סיכוי להדבק בצורה זו בHIV? ואולי היה דם במים או שהיה לי פצע שאינני יודע עליו? פי הטבעת הוא רקמה חדירה לפי מה שהבנתי. אשמח לתשובה מוסמכת בנושא.
ראשית אני מודה לך על תשובתך המרגיעה. שנית - אם אין בכך מן החוצפה לשאול - האם אתה בעצמך כרופא המודע לסיכונים היית ניגש להבדק? או שאין מקום לחשש כלל?
שלום דוד, לא אני הייתי נקלע לאירוע דומה לא הייתי טורח לגשת להיבדק רק בגללו. הרבה בריאות אפי
התקשיתי מעט להבין את התשובה... האם התכוונת ״לו הייתי״? בכול אופן אני מודה לך על המענה המהיר והאדיב!
בסדר גמור. אני מודה לך שנית על המענה המיידי והמקצועי.