המשך לשלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום להזכירך פניתי אליך בשאלה לגבי שלבקת חוגרת ללא פריחה בשנה שעברה היתה פריחה בכל אופן פניתי לרופא כשאני מתלוננת על כאבים עזים באותו מקום ממוקד שהיה בשנה שעברה עברתי מספר בדיקות כולל צילום עמוד שדרה וחזה הכל היה תקין הופנתי לבית חולים בבדיקה שנערכה לי ע"י דם וכן רופא עור וכן ניאורולוגית נמצא הכל תקין למרות הכל ממשיך לכאוב לבקשת הניארולוגית עשו לי מיפוי עצם כללי וכן במקום שכואב(בצד הגב למעלה) קיבלתי בנתיים כדורים לכאבים בשם elatrolet הכדור אומנם עזר בדיוק ל24 שעות אך יצר לי דפיקות לב מואצות ומצב רוח על הפנים מה עושים? האם זו שלבקת או עצב שעושה בעיות? לתשובתך המהירה אודה
שלום מיקי, זו יכולה להיות תופעה מאוחרת של השלבקת ממנה סבלת לפני כשנה, ומצד שני הכאב יכול להיות גם מסיבה אחרת. הרבה בריאות אפי