מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלתי לגבי מחלת הנשיקה אשר בהודעתי הקודמת: שלום, חליתי במחלת הנשיקה ולאחר מנוחה ואחרי שעברתי את המחלה ( לפני כשבוע ) ושהיתי בבית במשך שבועיים כאשר המחלה נמשכה שבוע. ורציתי לדעת האם יש באפשרותי לשתות אלכוהול כי הרי בידעתי שבמהלך המחלה דבר זה אינו בריא ולא טוב. תודה אפי.
שלום דורון, זהו איננו תחום שבו יש לי ידע מספיק (נסה מומחה/ית למחלות כבד), אך אם מדובר בשתיה מתונה (משהו כמו בקבוק בירה אחד ביום) זה נראה לי סביר בשלב זה של החלמתך מהמחלה. הרבה בריאות אפי
כן כוונתי הייתה לבירה ולא לשתייה אחרת.