שחפת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אפי, רופאו של אבי חושד שהוא חלה בשחפת ולפיכך התחיל (היום) בסדרת בדיקות שעשויות לשפוך אור על העניין. אבי סובל משיעולים מתמשכים מזה כ- 5 חודשים. - שאלתי היא: מרגע שהרופא העלה את התלבטותו ומעבר לדאגה הגדולה לאבי, אני ממש חרד לבריאותם של שני ילדיי הקטנים (בן שנתיים ובת חודשיים). מיותר לציין, כי במהלך החודשים הללו התרועע אבי עם נכדם לעיתים קרובות. - מה לעשות? האם החרדה מוצדקת? - אשמח לקבל תשובה בקרוב... תודה רבה.
שלום יואב, אני ממליץ לך (ולאביך) להמתין בסבלנות לתוצאות הבדיקות שנעשו לו בהקשר לתלונותיו, ואם אמנם יתברר שמדובר בשחפת אשמח לענות על שאלותיך בנושא. הרבה בריאות אפי