חיסון להפטיטיס בי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עובדת בבי"ח וקיבלתי היום חיסון נגד הפטיטיס בי,פעם ראשונה. כמה דקות אחרי החיסון הרגשתי קצת חולשה, וקצת שהגרון שלי מתנפח. נאמר לי שם שלחיסון אין תופעות לוואי ואני כנראה בחרדה. מה דעתך? האם יש רגישות לחיסון זה? האם הפעם הבאה (בעוד חודש) בטוחה עבורי? האם אני באמת רק בחרדה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמר, אין חיסון (או תרופה) שאין לו (לה) תופעות לוואי, וגם אם התופעות שתארת אינן אופיניות לחיסון כנגד הפטיטיס B, אני ממליץ לך לפנות בנושא זה למרפאת הפרסונל בבית החולים בו את עובדת. הרבה בריאות אפי