קנדידה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על העבודת קודש הניפלאה שאתה עושה כאן. יש לי קנדידה בלשון(לשון לבנה) האים אני יכול להדביק מישהי דרך נשיקה עים לשון או דרך שתיה משותפת מאותו בקבוק או דרך יחסי מין עים קונדום או בלי בבקשה תפרט אני מפחד להדביק בחורות ובימיוחד את בני מישפחתי.איך אני כן יכול להדביק.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גבר, לרוב האנשים יש קנדידה באזורים שונים בגוף (שאיננה מתבטאת בדרך כלל במחלה כלשהי), כך שיותר חשוב שתברר מדוע יש לך 'לשון לבנה' כתוצאה מקנדידה (ושתטפל בכך) ופחות חשוב שתדאג להדבקה של אחרים (שהיא איננה שכיחה). הרבה בריאות אפי