הסתיידות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע ה-31 להריוני וביום חמישי האחרון ביצעתי US והתגלתה הסתיידות בבן העובר - בכליה ובכבד. נאמר לי שככל הנראה מדובר בוירוסים שהעובר נדבק בהם. אני ממתינה לתוצאות בדיקות דם. יש לציין שלעובר יש גם קלאב פוט ולהבנתנו לא בהכרח יש קשר בין השניים. מה שאותי מלחיץ הוא מה המשמעות של זה באמת? רופא הנשים שלי דיבר איתי על הפסקת הריון. גורם הזמן כאן הוא מאוד קריטי. באותו יום בו ביצעתי את הבדיקה אני חליתי בשפעת, שאגב מחריפה. האם יש קשר? אודה לתשובה מהירה, אני מאוד לחוצה ואובדת עצות
שלום גלית, אני חושש שכל עוד אין אצלך עדות לזיהום ספציפי אני לא אוכל לתת לך עצה ענינית כלשהי, וממליץ לך להמשיך ברור ע"י גניקולוג/ית. הרבה בריאות אפי