שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על תשובותיך ד"ר הלפרין ברצוני לדעת באם יש בדיקת דם מסויימת שיכולה לציין שאכן יש שלבקת חוגרת. אגב עשיתי בדיקות דם שונות לפני מספר ימים והתוצאות מעולות ואיך אפשר להפטר מהוירוס הנ"ל בעתיד האם זה כרוני ומתפרץ מידי פעם? ומה ההשלכות עתידיות אני בת 50 לתשובתך אודה אני מאוד מוטרדת וכואבת. מיקי
שלום מיקי, 1. אני חושש שאין בדיקה אמינה שיכולה לאבחן בוודאות כאב ככזה שנגרם ע"י שלבקת חוגרת, ללא הופעת שלפוחיות באזור. 2. לשאלך השניה- הנגיף (שגרם לך לאבעבועות רוח בילדותך) ישאר בגופך "לנצח" (היות ואין כיום בנמצא טיפול שיכול לחסל אותו) והוא עלול להתפרץ בעתיד בשנית (ובשלישית...) בכל אזור בגוף. 3. כטיפול בכאב- אני מציע לך לפנות לרופא/ה נוירולוגית או למומחה/ית לכאב. הרבה בריאות אפי