שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד"ר הלפרין לפני כשנה חליתי בשלבקת חוגרת עם תפרחת. לפני כשבוע התחילו באותו מקום בגב תחושה של נמלים במשך 3 ימים לאחר מכן כאב חד שהולך ובא ניגשתי לרופא שללנו אפשרות של בעיות בעמוד השידרה ע"י צילומי רנטגן ןכן בדיקות דם הבדיקות והצילומים מראים שהכל בסדר סיפרתי לרופא שאני חשה שו שלבקת חוגרת אך ללא תפרחת טוען הרופא שעד שאין תפרחת לא יכול לקבוע למרות שאמרתי לו את הסיפטומים שהיו שלי בשנה שעברה ושיתן לי את היפול הדרוש זיבורקס במקום זאת שולח אותי לבית חולים? ובנתיים אני משתגעת מכאבים . איך פותרים את הבעיה מדוע זה חוזר והאם אין טיפול מונע והאם זו מחלה כרונית אגב גם לפני שנה כתבתי לך וענית לי מה עושים? תודה
שלום מיקי, קיימות סיבות אפשריות רבות לכאבי גב, ומדבריך גם אני לא השתכנעתי שהכאבים שלך מקורם שוב בשלבקת. אני מציע לך אפוא להמשיך ברור עם רופא/ת משפחה. הרבה בריאות אפי