שלבקת חוגרת - המשך מיום 22.5 ו- 24.5
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר הלפרין שלום ! תודה על תשובותיך הקודמות. מצבי השתפר אחרי 5 ימי טיפול בולטרקס. הנפוחיות ירדו מעט וכן אין כבר הפרשה מהפיצעונים כאב חלש מאוד בצד הראש של הפריחה לפני שבוע עם תחילת הפריחה - חשבתי שמדובר בעקיצת יתושים ולגם לפני הביקור אצל הרופא - גילחתי את הפיצעונים בסנטר והרגשתי שיש נוזל על הפיצעונים בשבת רקדתי ריקודי-עם זוגות עם בת זוג . הבחורה בלחץ כי לא חלתה בילדות באבעבועות-רוח שאלותי: 1. האם בת הזוג יכולה היתה להדבק באבעבועות-רוח? 2. במקרה וכן מה הסימנים ? חום? פריחה? . עברו כבר 5 ימים 3. האם שלבקת חוגרת מגיעה גם ללא חום וכאבים ? כמו אצלי ? בברכה ובתודה מראש איתן
שלום איתי, 1. תיאורטית כן (אך במקרה כזה המחלה שתופיע אצלה תהיה כמובן אבעבועות רוח ולא הרפס זוסטר). 2. אם אמנם היא נדבקה- הסימנים (חום פריחה) יכולים עדיין להפיע אצלה במהלך הימים הקרובים. 3. בדרך כלל ללא חום, ולפעמים גם ללא כאבים. הרבה בריאות אפי