פריחה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול הרגשתי בפריחה שהתחילה להיתפתח לי בגוף. ככל שהזמן עובר נוספים עוד פיצעונים קטנים בחלק הגוף העליון בעיקר (חזה,גב,מותניים,ידיים). הפיצעונים נורא קטנים ובכמות גדולה. רציתי לדעת מה יכול להיות הגורם לכך?קראתי במקום אחר שיכול להיות איידס, מישהו יודע?
שלום א, פריחה יכולה להיות ביטוי למחלות רבות, שרק חלקן זיהומיות, ואני מציע לך להפנות את שאלתך לרופא/ת עור (ועדיף גם להיבדק על ידו/ה). הרבה בריאות אפי
מחבר: א ([email protected]) תאריך: 25.5.2005 שעה: 06:46 אפי, אתה יכול למנות מחלות מסויימות שיכולות לגרום לפריחה מהסוג שתיארתי? האם זה אחד הסימנים של איידס? תודה
אפי, אתה יכול למנות מחלות מסויימות שיכולות לגרום לפריחה מהסוג שתיארתי? האם זה אחד הסימנים של איידס? תודה