הערכה רבה לד"ר הלפרין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר הלפרין. לאורך השנים האחרונות יצא לי כמה פעמים להכנס לפורום הזה וגם לשאול שאלה. לעתים זה היה בגלל שהייתי בלחץ אולי מוגזם. רציתי להביא את הערכתי הרבה מאוד על פועלך כאן. זה ממש לא מובן מאליו. אני מתארת לעצמי שיש לא מעט שאלות שאתה מזהה שנכתבות כתוצאה מחרדה ולחץ , אבל לעולם אתה לא מזלזל בחולה גם אם השאלות מציקות ואפילו כמעט הזויות. אתה תמיד מנסה להרגיע ולעזור ולתת תשובה סבירה והגיונית. מתן מזור לנפש הוא לפעמים לא פחות חשוב ממתן מזור לגוף. בכך רציתי להודות לך ואני מניחה שרבים יצטרפו אליי חג שמח
רופא מדהים, תשובות מפורטות ועונה ממש באופן מיידי באדיבות רבה.