טיפול תרופתי בחולי איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מתי נהוג להתחיל במתן טיפול תרופתי בחולי איידס בישראל? האם מחכים לספירת CD4's של מתחת ל-200 או להופעת סימני מחלה ראשוניים? כמה זמן בממוצע לוקח לנשא להגיע לשלב התרופות, מרגע ההדבקות?
שלום מישהו, 1.היות ורוב הנדבקים ב- HIV אינם יודעים מתי בדיוק הם נדבקו קשה לדעת גם "כמה זמן בממוצע לוקח לנשא להגיע לשלב התרופות, מרגע ההדבקות". כיום, בדרך כלל הטיפול ניתן סמוך למועד האיבחון. 2. לגבי מועד תחילת הטיפול התרופתי- לא מקובל לחכות להופעת זיהומים משניים ('אופורטיוניסטים)' לצורך כך, אך קיימים קריטריונים נוספים להחלטה זאת (ולא רק מספר תאי ה- CD4), ואם הנושא הוא רלוונטי לגביך אני מציע לך לפנות בהקדם לקבלת הדרכה בנידון ל'מרפאת איידס' הסמוכה למקום מגורייך. הרבה בריאות אפי