שלבקת חוגרת - המשך מיום 22.5
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך. אין לי לא כאבים ולא חום , התחלתי בטיפול ב-Valtrex שלושה ימים אחרי תחילת הופעת הפיצעונים שאלותי: 1. האם צריך לקחת לי דגימה כדי לאמת את ההבחנה? 2. יש לי רק גבשושית מכאיבה בקרקפת כאשר אני נוגע בא 3. מתי לדעתך תרד לי הנפיחות האדמומיות והפצעים יגלידו בלסת ? 4. האם הטיפול לא מיותר? בברכה ובתודה מראש, איתי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איתי, 1. לא (אם הרופא/ה שלך משוכנע/ת -ע"פ הסתמנות הקלינית, שמדובר בהרפס זוסטר). 3. סביר שזה יקרה תוך מספר ימים. 4. נקווה שלא (ראה 1 לעיל). הרבה בריאות אפי