פרוביוטיקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין , שלום רב , 1. האם יש עדויות מוצקות שכדורי פרוביוטיקה ( בבליעה ) אכן מסיעים בהתמודדות עם פטרת וגינלית ? ( או שמא מדובר באמונה עממית שאינה נתמכת במחקרים ) 2. האם שמוש מקומי ( בתוך הנרתיק ובסביבתו ) בעזרת אבקה פרוביוטית יעיל נגד פטרת וגינלית ? 3. האם יש צורך לקחת כדורי פרוביוטיקה בעת שנוטלים ( ממושכות ) אנטיביוטיקה כדי "לתקן" את הפלורה של המעי שניזוקה כתוצאה מהשמוש באנטיביוטיקה ( או שמא גם זו טענה שאינה נסמכת בעובדות ומחקרים ) תודה רבה מראש , שרון .
שלום שרון, קיימות מעט מאד עבודות מדעיות איכותיות ש ה ו כי ח ו בצורה משכנעת את יעילות הפרו-ביוטיקה במניעה או בטיפול בזיהומים- לרבות בפטרת של הנרתיק (אך מצד שני- בעובדה זו אין משום הוכחה שפרו-ביוטיקה איננה יעילה לצורך כך, אלא טענה שהייתי שמח לו מישהו היה מפתח תכשירים פרו-ביוטיים טובים יותר ולמבצע בעזרתם עבודות מדעיות טובות יותר כדי להוכיח- אולי- את יעילותם של תכשירים אלו). הרבה הבריאות אפי