חיידק ובדיקת דם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום בני בן ה 12 חלה ביום רביעי ונמצא שיש לו סטרפטוקוקוס בגרון. למחרת עשה ספירת דם : WBC 22.64 NEUTROPHILS abs-DIF 17.4 NEUTROPHILS% 77 STABS%-DIF 11 הוא קבל טפול אנטיביטיביוטי החל מהיום הראשון למחלה (24 שעות לפני הבדיקה) החום ירד תוך 24 שעות ,הוא מרגיש טוב והוא בריא בדרך כלל. האם תוצאות הבדיקה עלולות להצביע על בעיה מעבר לחיידק שנמצא ואם כן איזה בעיה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גילי, הבדיקות שצרפת מאד מתאימות לדלקת הגרון ממנה הוא סובל (ושממנה הוא כבר מחלים). הרבה בריאות אפי