פענוח תוצאות בדיקת איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חבר התייעץ איתי בקשר לפירוש בדיקה והשאיר אותי די מבולבל. לחבר אחרי בדיקה לאימות לאחר 3 חודשים נאמר שהוא בריא ע"י רופאת המשפחה אבל על מכתב התוצאות אמרו את הדבר הבא: HIV 1.2 Ab's positive serum למיטב ידיעתי הקטנה חיובי אומר שיש לך איידס,לא? Ab אני מנחש שזה נוגדנים... מה לעזאזל קורה פה? יכול להיות שרופאה בקופ"ח טועה בקריאה? היה כתוב על המכתב בנוסף שהתוצאות זהות לבדיקה לפני שלושה חודשים.
שלום תמיר, לכל מעבדה יש את הנוסח שלה לדיווח על תוצאות של בדיקות שונות, וכדי למנוע אי הבנות אני ממליץ לחברך להתקשר ישירות למעבדה זו ולבקש הסבר בקשר לתוצאה הנ"ל. הרבה בריאות אפי