EBV ו CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות עייפות קשה בתקופה האחרונה נבדקתי למחלת הנשיקה. קיבלתי את תוצאות הבדיקה אך התור לרופא שלי הנו רק בעוד מספר ימים ואני מעוניינת להבין את התוצאות. כתוב שיש לי חיסון לEBV וCMV ושרמותה-IgM לשניים נמוכות. מה זה אומר? הרבה תודה הנה התוצאות AU/ml 9.4 CMV IgG % 9 CMV IgM AU/ml 199 ?יש חיסון EBV IgG AU/ml 2 ?שלילי EBV IgM AU/ml 47 ?יש חיסון EBV.EBNA
שלום מיכל, עושה רושם שהמשמעות המעשית של תוצאות הבדיקות שצרפת היא שאין אצלך עדות לזיהום עכשווי ב- EBV ו/או ב- CMV, ושכדאי ש(את והרופא שלך) תחפשו סיבה אחרת לתלונותייך. הרבה בריאות אפי