דוקסילין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקסילין לפעמים לוקחים פעם ביום ולפעמים פעמיים: באיזה זהומים לוקחים פעם אחת ובאיזה פעמיים? תודה
שלום MARK, 1. ברוב הזיהומים הקיימים מטפלים פעמיים ביום. 2. טיפול פעם ביום נלקח בדרך כלל לצרכי מניעה של זיהום (למשל למנוע מלריה) או באקנה (פצעי בגרות). 3....וישנם גם זיהומים בהם מטפלים בכדור אחד באופן חד פעמי (למשל בקדחת המערות). הרבה בריאות אפי
יצא לי פצע על האור אדום ונוח לא מוגלתי הלכתי לרפוא עור הור רשם לי דוקסילין, זה היום השני שאני לוקחת אותו והיום לא יודעת מאיזה סיבה שעה אחרי הנטילה של הכדור הרגשתי בחילה והקאתי רציתי לשאול האם יש צורך לקחת שוב היום?