הרפס - HSV 1
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לפני כשלושה שבועות הגעתי לבי"ח-מיון גניקולוגי עקב זיהום (בשפתיים) שנדמה כפטריה. תוצאות הבדיקה - hsv 1 -חיובי, hsv 2 שלילי. האם תוצאות הבדיקה הנן ודאיות? האם כדאי לבצע בדיקה נוספת ואם כן היכן ניתן לבצע בדיקה זו? כיון שלא קיימתי יחסי מין בחודשיים שלפני ההתפרצות, מהן הדרכים הנפוצות להידבקות? תודה רוני המודאגת.
שלום רוני, לרבים מאזרחי מדינת ישראל (לרבות לח"מ) יש בדמם נוגדנים להרפס סוג 1- נגיף בו אנו נדבקים בד"כ בילדותנו (דרך דרכי הנשימה) והוא נשאר רדום בגופנו ומתבטא אצלנו בהופעת פצעים תקופתיים בשפתיים/בפה ("פצעי חום"), כך שאינני מוצא בתוצאות הבדיקות שצרפת משהו חריג שמחייב בדיקה נוספת. הרבה בריאות אפי