חיסון חצבת לתינוק מתחת לגיל שנה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני ובעלי רוצים לטוס לחול בחגים כאשר התינוקת שלנו תהיי בת 8 חודשים. בגלל החצבת אנחנו חוששים וחושבים אולי לבטל. רציתי לדעת האם יש סיכון בנסיעה בגיל זה לאחר קבלת החיסון? בנוסף, האם בגיל זה כאשר מקבלים את החיסון והיה מגע עם חולה חצבת, מה הנוהל? מחסנים שוב? בכלל יכולים להופיע תסמינים של המחלה? האם הם קשים ומסכנים? אני מאוד חוששת ומנסה להבין מה הסיכונים לאחר קבלת החיסון ומה אחוזי הדבקה איתו כדי להחליט אם לנסוע. במקביל יש מידע מעט סותר בנושא האם מחסנים לפי יעד מסוים או מעצם הנסיעה לחול (שהייה במקום סגור כמו מטוס ושדה תעופה). אשמח לדעת מה צריך לעשות והסיוכונים האפשריים כדי לקבל החלטה אם לנסוע או לא וגם לגבי היעד בהתאם. תודה רבה
שלום מור, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לאחד הפורומים הרבים המוקדשים לרפואת מטיילים. הרבה בריאות אפי