האם נדרש חיסון לצהבת B
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום עשיתי בדיקה להפטיטיס B ורמת הנוגדנים שהתקבלה היא 4 . צוין שאני לא מחוסן והערך המינימלי הוא 10 לפני הרבה שנים עשיתי את כל שלושת החיסונים האם צריך במצב זה לעשות חיסון אקטיבי לחיזוק או כל הסדרה של שלושת החיסונים או שכלל לא תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אבי, במצב כמו זה המתואר בשאלתך מומלץ לקבל זריקת חיסון אחת לפחות, ולבדוק את רמת הנוגדנים שוב לאחר כחודש ממועד קבלת הזריקה הזאת. אם הרמה גבוהה- מן הסתם אפשר להסתפק (זמנית) בכך. ואם היא לא- אפשר לקבל את הזריקות הנוספות (כחודש לאחר הזריקה הראשונה וכחמישה חודשים לאחר הזריקה השניה). הרבה בריאות אפי