נפיחות בצוואר, האם זה הרפס?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי בת ה-16 הופיעו בצדי הצוואר 2-3 גולות נפוחות , קשות וכואבות. לצדי הגולות יש מעין פריחה בעור, כעין עקיצות. שאלתי האם זה הרפס מסוג מסויים או מה ? ואם כן כיצד מטפלים? אודה על תשובתך המהירה.
שלום דודו, המצב אותו תארת יכול להיות ביטוי לבעיות שונות (כשהרפס דווקא איננו נמצא גבוה ברשימה זאת), ואני ממליץ לבתך להבדק ע"י רופא/ת עור או רופא/ת משפחה. הרבה בריאות אפי
אנא עזרתכם!!!!!, אני לא יכול יותר!!!!! אני לא יודע למה זה יוצא, מה הסיבה, כבר ניהלתי פינקס רשימות כדי לאתר את הסיבה אך כלום. מה זה? איך ניפתרים מזה? איך מטפלים בזה ומהר? כל המישחות והתכשירים שרכשתי בביתי המרקחת לא עוזרים, שמתי תה, מיץ עלי בננה, אלכוהול, מה לא, וכלום. כשזה תוקף אותי על השפתיים, חצי ראש מושך לי, הבלוטה מתנפחת וכואבת, ואני לא בן אדם. אנא!!! תודה מראש