כאבים בחזה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך דוקטור הלפרין ברצוני לשאול אותך שאלה הקשורה לחברתי ,בת 45. בדרך כלל בריאה. הבעיה שלה היא ,שלאחרונה היא לא אוכלת כמעט כלום במהלך היום והלילה (עובדת מאוד קשה). לטענתה היא מרגישה שהיא דוקא "מיתנפחת". יש לה מיזה כמה ימים,כאביםבאיזור שמיתחת לשדים,בינהם וקצת יותר למטה.(כאב פנימי). הדבר גם כולל הרגשת כאב בטן ובחילות ( לא הקיאה). היא בדרך כלל לא "אוהבת" לבקר אצל רופאים ולקבל אבחנה או טיפול. לכן ,בהיותי מודאג,אני מעלה את שאלתי זו ומה עלי/ה לעשות בנדון?! האם יש קשר ללחצים פסיכולוגים? האם קשור לעומס? לאוכל? אודה מראש על תשובתך המהירה איציק
שלום איציק, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום של רופא/ת משפחה או של פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי