הפטיטיס b
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אשמח לדעת שוב: 1.האם נשיקות (רוק) מעבירות את המחלה/ הנוגדנים שלי,לאחר כמה זמן?אם כן מתי להיתחסן? 2.האם ישנם סיכונים או סיבוכים מחייבים למיתחסנים? 3.האם זו לא חובת קופת חולים לחסן את הפצינטים שמבקשים להיתחסן על מנת להיות בקרבתו של נשאי הפטיטיס b? יום ניפלא תודה על שיתוף הפעולה
שלום עמי, 1. הדבקה בנגיף זה דרך נשיקה (רוק) איננה סבירה. 2. לכל תרופה או חיסון ישנם סיבוכים אפשריים, אבל עקרונית סיבוכי החיסון כנגד הפטיטיס B הם מעטים. 3. אני הייתי מפנה שאלה זאת לקופת החולים בה אתה חבר. הרבה בריאות אפי