בדיקות ל cmv
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר הפלה עקב הידבקות עובר ב cmv. אני נמצאת כעת במעקב בדיקות דם לרמת נוגדנים לוירוס. 1. שאלתי היא באיזה מירווחים יש לערוך את הבדיקות? האם מירווח של חודש מספיק או צריך זמן רב יותר? או אולי ניתן במירווח קטן יותר. תוצאות הבדיקות שלי הינן: 30/11/04 igg + igm שלילי 13/1/05 igg 103.3 ו- igm חיובי. avidity 10.3% 9/2/05 igg 126.4 ו- igm חיובי. avidity 18% 10/4/05 igg 206.1 ו- igm חיובי. avidity 39.5% 2. שאלתי השניה היא האם ניתן לומר משהו מתוצאות הבדיקות לגבי נוכחות וירוס בדם או קצב התקדמות "ההחלמה" (לא היו לי סימפטומים פעילים של מחלת חום) 3. האם יתכן שאפטה גדולה מהרגיל (שאני לעיתים סובלת מהן) היתה סימפטום של נוכחות הוירוס? תודה ויום טוב כרמית
שלום כרמית, 1. אני הייתי מבצע בדיקות לא יותר מכל 3 חודשים. 2. קצב ההחלמה שלך נראה לי טוב, עם סבירות נמוכה ביותר (כמעט אפסית) שהוירוס נמצא עדיין בדמך. 3. זה לא סביר. הרבה בריאות אפי