המשך שאלה לרופא
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתנצל על ההטרדה שאלתי על לשון לבנה והאם יש קשר בין זה לבין סימפטום להדבקה באיידס{לאחר "שירדתי" לבחורה"] האם הבנתי נכון ואין קשר בין זה לבין סימן האם נדבקתי באיידס מכיוון שזה סימפטום שמגיע רק בשלבים מאוחרים ולא אחרי פחות מחודשיים??? אני רוצה לציין שרק הלבן בלשון מטריד אותי מאד ושאני חש בטוב אין לי חום או משהו וגם אין לי כאב בלשון או הפרעה מזה... לאחר שקראתי על זה שמתי לב לזה האם יכול להיות שמרוב שאני מוטרד מזה{בחרדות גדולות} אלו גם תגובות פסיכוסומטיות??? אודה לך על תשובה על שתי השאלות מצטער על ההטרדה
שלום בחור מודאג מאד, 1. לא הגיוני שלשון תהפוך ללבנה רק מ'סיבות פסיכוסומאטיות'. 2. הבנת נכון שגם לא סביר שזיהום בנגיף האיידס יתבטא בלשון לבנה כחודשיים אחרי ההדבקה. לסיכום, אני ממליץ לך להיבדק ע"י רופא/ה הן כדי למצוא את הסיבה האמיתית ללשון הלבנה שלך והן כדי להרגע. הרבה בריאות אפי