בדיקת הדם לגילוי מוקדם של הנגיף HIV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מתי צריך לבצע את בדיקת הדם ,בהנחה שלפני כחודש קימתי יחסי מין מוגנים אך עם פרוצה?
תודה על התשובה המהירה ! תרשה לי נא לפרט מעט כי בינתיים החרדה הורגת אותי. הזמנתי מסאג' לחדר (מלון בסין) וזה הפך במהירות הבזק להלבשת הקנדום ,חדירה גמירה מפוקפקת הסרת הקונדום התרחצות ומכאן תחושה רע של מעסה דבילי ביותר. כעבור 4 לילות כמעט ללא שנה ועבודה כרגיל, מזג האוויר השתנה פתאומית מחום לקור חשתי חולשה ואי יכולת לחממם את גופי נכנסה ואז נכנסה בי חרדה ורצתי לאתר באינטרנט. ושם מוסבר כי לאחר שבועים שלושה ישנה תופעה של שפעת קלה עם חום 38 . לאחר מספר ימים הצלחתי "להתגבר" השפעת ע"י שתיה חריפה ואקמול עד להופעת פצע חום בפה . עד היום (כמעט חודש ימים ) אני מזיעה בזעה קרה בשינה ובפעילות מעט מואצת. למעט זאת אני חש בטוב, בעזרת סרוסקט וקסנקס.(היו ברשותי מהעבר) מה ניתן לעסות עם הזעת היתר (כאילו הגוף אינו מרשה עלית חום מינימלית) מדידות החום שלי לאחר אותו לילה שבעי סביב 36.5 מעלות (שזה סביר) והאם יש מקום להבדק (HIV) היום ולא להמתין חודשיים? בתודה מראש