דלקת בגרון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ששי וכואב לי הגרון מזה בוע וחצי , ללא חום אך עם ליחה, היום חזרה תרבית גרון חיובית עם סטרפטוקוק פיוגניס גרופ a. האם החיידק מסוכן לעובר? האם טיפול אנטיביוטי עם רפפפן יכול להזיק לעובר? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דליה, כל מחלת חום (או מחלה זיהומית סיסטמית) בהריון - לרבות זאת הנגרמת ע"י חיידק הסטרפטוקוקוס A- עלולה לסכן את ההריון (ואת העובר), ולכן אני ממליץ לך לקבל טיפול (למשל באנטיביוטיקה ראפאפן שנחשבת לבטוחה למדי בהריון) כנגד החיידק בהקדם. הרבה בריאות אפי