"גולה" ניידת מתחת ללסת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא יודעת אם זה המקום המתאים אבל מזה כ-3 ימים אני מרגישה בזמן ישיבה מין "גולה" באיזור שמתחת ללסת (אמצע הדרך בין האוזן הימנית והפה). את הגולה אני יכולה להזיז והיא לא גדולה, אולי קצת קצת יותר מבלוטת לימפה רגילה. המדאיג הוא שאין לי דבר כזה בצד השני. האם עליי לפנות לרופאה? סרטן? או סתם בלוטת לימפה שתמיד היתה שם ולא ידעתי על קיומה עד היום? יש לציין שבעת הזזתה היא לא כואבת לי, והזמן עמידה אני לא יכולה להגיע אליה...האם זה קשור לטיפולי שיניים שעברתי באיזור זה לפני כחודש?
שלום ליאת, קיימות סיבות אפשריות שונות לממצא אותו את מתארת (לרבות זיהום בשן), ואני ממליץ לך להיבדק ע"י רופא/ת המשפחה שלך כדי למצוא את הסיבה שלך. הרבה בריאות אפי