אחרי ניתוח לפרוסקופיה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עברתי ניתוח לפרוסקופיה לפני חודשיים להוצאת ציסט המוגורית מהשחלה כתוצעה מגופיף הצהוב נוצרה לי ציסטה של 6 סנטימטר יש לי שחלות פוליציסטיות ואני אחרי הניתוח הייתי אצל רופא הנשים שלי אני מתופלת בגלולות מינס אבל לפני שאני מסיימת את הגלולות לפני המחזור החודשי יש לי כאבי בטן תחתונה אשר מזכיר לי את הכאבים לפני הניתוח האם זה אפשרי הכאבים האלו שלאחר ניתוח כל פעם לפני הסיום הגלולות יכאב לי וכמה זמן זה יכול להמשך ככה הכאבים האלו תודה מראש סיון