הרפס חוזר בשפתיים!
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חגית וב4 חודשים האחרונים אני סובלת מהרפס חוזר בשפתיים, יוצא לי הרפס ולאחר שהוא מתחיל להחלים יוצא לי הרפס נוסף. הייתי מטפלת בזובירקס אבל כבר התיאשתי, כי זה לא ממש מונע. אתמול יצאו לי 4 הרפסים על השפה העליונה ממש כואבים ואני לא יודעת מה לעשות עם זה! הייתי אצל רופא יחידה (אני חיילת) והוא אמר לי שכל עוד זה יוצא לך רק על השפתיים זה בסדר. מקווה שכאן תוכלו לעזור לי. תודה מראש , חגית.
שלום חגית, לא ברור לי אם טופלת בעבר במשחת זווירקס או בכדורי זווירקס במהלך אחת או יותר מההתפרצויות שהיו לך לאחרונה, אך בנוגע להתפרצויות בעתיד- אני ממליץ לך לקבל טיפול בכדורי זווירקס ולהתחיל טיפול זה מ י ד עם הופעת הסימפטומים הראשונים של ההרפס (רצוי עוד לפני הופעת השלפוחית הראשונה). הרבה בריאות אפי