כלבת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , יש לי שאלה שנשמעת משונה , אבל זה מטריד אותי ואודה על התייחסותך . לפני מספר ימים אכלתי מעדן חלב , ורק כאשר סיימתי אותו , ראיתי בקופסא סימני נשיכה ( היו בה חורים בדופן של הקופסא , בחלק העליון) האם יכול להיות שעכברוש חולה כלבת נשך את הקופסא , נגע בשיניו וברוק במעדן , ולאחר מכן - אני שאכלתי אותו נחשפתי למשהו מסוכן ( יש לי גם במקרה פצע על הלשון ). כלומר במילים אחרות , האם נגיף הכלבת עשוי להשאר במאכל שהוא נוזלי למחצה ( כמו ג'ל),ומשומר במקרר, ואם כן כמה זמן ? תודה מראש וסליחה על השאלה המשונה.
שלום דנית, אני לא חושב שיש למישהו תשובה מוסמכת לשאלה המדעית הפרטנית שלך, אך לפי מייטב ידיעתי מעולם ל א תועד מקרה של כלבת כשנגרם בדרך שאותה תארת, ולו אני היית במצבך הייתי מפסיק לאלתר לדאוג מאפשרות כזו. הרבה בריאות אפי