CMV או EBV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני חולה במחלת חום כבר ארבעה ימים, כאשר החום הוא גבוה בבוקר ואחה"צ יורד. הרופאה חושדת במחלת הנשיקה. האם זה יכול להיות CMV או EBV? אם כן, האם המאפיינים הם של אחד מהם או של שני הוירוסים? (אני בחשש מ- CMV כי אני בהריון ושלילית...) תודה, עדי.
שלום עדי, "מחלת הנשיקה" היא שם עממי וכוללני למחלת חום לא ספציפית שעלולה להיגרם גם ע"י EBV וגם ע"י CMV (ויש עוד כמה אפשרויות). לאור העובדה שאת בהריון ושלילית ל- CMV אני ממליץ שתחכי לתוצאות הבדיקות שלו, ו"תתחילי לדאוג" רק אם אמנם זה יתברר כ- CMV. הרבה בריאות אפי