חזרה מהודו - המשך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על ההתיחסות האם הבדיקה לאמביאזיס מתבצעת במסגרת בדיקת צואה לטפילים או תרבית , או יש צורך לבקש אותה במיוחד ? האם יכול להיות שהיה אמביאזיס ובמסגרת הטיפולים ל"חיות "האחרות הוא עבר ? (היו שלשולים ותפקודי כבד לא תקינים והשלשולים עברו ותפקודי הכבד השתפרו ).
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חן, 1. אפשר לאבחן אמבות בבדיקת צואה לטפילים. 2. יתכן שהוא קיבל טיפול (למשל בתרופה פלאג'יל) שהיה מיועד לטפילים (או לחיידקים)אחרים שבעקיפין "טיפל" גם באמבות. הרבה בריאות אפי
רציתי לשאול אם פלאג'יל היא תרופה למחלת מין?