חזרה מהודו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן משפחה צעיר חזר מהודו עם שיגלה ןלמבליה שעברו אחרי טיפול . בלסטוציטוזיס לא עבר למרות טיפולים . רופאת המשפחה אומרת שאם אין תופעות של הטפיל אפשר להשאיר את זה כך, לחיות עם זה . האם באמת אין מה לעשות והאם נשארים עם זה מבלי שזה מזיק בטווח הקצר וגם הארוך ? תפקודי כבד היו לא תקינים ובדיקה חוזרת הראתה שיפור אם כי עדיין אינם בנורמה . הרופאה אומרת שאין קשר בין הדברים ובכל מקרה רואה במגמת השיפור סימן טוב ומבקשת רק לעקוב. אנאהתיחסותך להמצאות הטפיל והאפשרויות והצורך לטפל בו . האם יכול להיות קשר לתפקודי הכבד ?
שלום חן, אני מסכים שאם אין לבלסטוציסטיס כל תופעות קליניות לא חייבים לטפל בו, ושלא סביר שלתפקודי הכבד המופרעים יש קשר לטפיל זה (יחד עם זאת- האם נשללה אצלו אמביאזיס היכולה הן לגרום לשלשולים והן למורסות בכבד?). הרבה בריאות אפי